fbpx

Így termeljen profitot az uborkaszezonban!

2022.07.29.

Így termeljen profitot az uborkaszezonban!

2022.07.29.

“Természetesen az élet fontos része a szórakozás. De miközben te partizol és hülyéskedsz, aközben valaki más keményen dolgozik. Valaki tanul, és valaki győz. Ezt sose téveszd szem elől!”

Arnold Schwarzenegger

Használja ki a nyarat, és fordítsa a vállalkozása javára!

Minden szakma életében vannak vetési és gyümölcstermő szakaszok. A vállalkozás akkor működik sikeresen, ha okosan gazdálkodik a forrásaival. Legyen szó pénzről, munkaerőről vagy időről. A feladatok hatékony beosztása és az időmenedzsment a profitszerzés egyik kulcsa.

A nyár a vállalkozók többsége számára sokszor üresjárat. A partnerek és a kollégák kiveszik az éves szabadságukat, az üzletkötés parkolópályára, a pihenés és a családi program előtérbe kerül. Vagyis a kapcsolatépítés és az értékesítés ilyenkor takaréklángon üzemel. Kár lenne azonban hátradőlni és elpazarolni a munkaidőt.

Optimális esetben az év nagy részében Ön a megrendelések teljesítésével foglalkozik, de pontosan emiatt az üzletfejlesztésre kevesebb figyelem jut. A nyári napok kiválóak arra, hogy behozza a lemaradást.

Marketing csekklista, hogy előnnyel induljon az ősz

  • Készüljön fel az őszi, téli szezonra!
    Garantált előnyre tehet szert, ha nem szeptemberben áll neki kidolgozni az őszi kampányokat, hanem már kész tervvel indul neki az év hátralevő részének.
  • Tudatos kommunikáció
    Tervezze be a média megjelenéseket, hol és mivel szeretne előállni. Készítsen mindehhez hozzávetőleges költségvetést. Egyszerűbb, ha legalább negyedévre előre látja a marketing-kiadásokat.
  • Frissítse fel a weboldalt!
    A webfelületek aktualizálását célszerű évente ellenőrizni. Az elérhetőségek, a termékek és szolgáltatások vagy éppen az árak helytállóak-e. Ezen kívül egy év alatt számos új bővítmény is megjelenik a weben, amiknek a telepítésével jobb pozícióba kerülhet az oldala. Gondolja végig, hogy tatarozás helyett érdemes lenne-e teljesen felújítani a weboldalt?
  • Csekkolja, hogy mobilbarát-e a honlapja
    Az emberek ma már javarészt a telefonjukon keresnek a neten. Ezért azok a weblapok előnyre tehetnek szert, amelyek gyors, esztétikus és könnyen olvashatóak mobil nézetben is. Ha ezen a területen lemaradása van, akkor itt az idő a fejlesztésre.
  • Naprakész a SEO-val?
    A jól optimalizált tartalmak hálóként gyűjtik be a releváns érdeklődőket. Ha a SEO szempontból az oldal kifogástalan, úgy a tartalmaink is célba érhetnek. Az uborkaszezonban ezt is érdemes frissíteni.
  • Vegye elő a közösségi médiát!
    Nyílt titok, hogy a social mediában van potenciál, ha az üzenete jól érthető az ottani közönség számára. Rengeteg iránymutató szakmai tartalom van a különféle felületekre való posztoláshoz, mit és hogyan érdemes. Ezekből nem csak tudást, hanem ötleteket is meríthet. Keresse a jó példákat, gyűjtsön témákat és vegyen bátorságot a megvalósításhoz!

 

Használja ki ezt az időszakot arra, hogy felkészíti az online marketingjét a sűrűbb szezonra.

A marketing eszköztár legkomolyabb fegyvere a weboldal. Ez az arzenál bástyája, vagy ha már a hasonlatoknál tartunk, inkább maga a vár. Ezért, jellegéből adódóan ritkábban nyúlnak hozzá. Javításokat, kisebb felújításokat végeznek rajta, de egy alaposabb újjáépítéshez, modernizáláshoz jobban rá kell készülni. Nem véletlen, hogy sok cég halogatja ezt a feladatot, akár éveken keresztül.

Ehhez adunk most segítséget a kulcsrakész weboldal csomagjainkkal. Akár új weboldalra, akár felújításra van szükség, a szövegírónk egy fél órás konzultáció alapján már meg tudja írni az új weboldal szövegeit, a designer és site builder kollégák pedig mindeközben elvégzik a megjelenés és a technikai háttér frissítését. 

Mindezt úgy, hogy Ön akár el is mehet nyaralni közben, mert minimális aktív közreműködésre van szükség. A folyamatot ellenőrizni természetesen több ponton is van lehetőség, hogy az eredmény valóban az elvárt legyen. De akár teljes egészében ránk is bízhatja a kivitelezést. Sokéves tapasztalatunk alapján készítjük el a weboldalt nem elsősorban Önnek, hanem az Ön cége (és az Ön cégének ügyfelei) számára. 

Mert a végén mégis a matek lesz a legfontosabb. A weboldal, mint marketing eszköz célja ugyanis továbbra is az, hogy az üzletszerzést támogassa. Ha ez sikeres, akkor jó befektetés volt.

Segíteni tudjuk a befektetési oldalt is, ráadásul két módon is:

  1. Használja ezt a kupont a megrendeléskor: anima22augusztus – és 10% kedvezményt kap a weboldal csomagok árából (augusztus 22-ig).
  2. már nem csak két, hanem négy részletben is lehet meg lehet vásárolni egy weboldalt. Így az már akkor hasznot termel az Ön cégének, amikor még ki sincs teljesen fizetve. Így gyakorlatilag kitermeli a saját árát.

Lepje meg a cégét egy igazi ajándékkal a nyáron, és vásároljon egy új weboldalt.

És ne felejtsen el pihenni, feltöltődni, inspirálódni sem! 

☀️⛱🗼⛩⛰

 

0 hozzászólás