Gárdos – Esettanulmány

Az ügyfélről

Egy nagy múlttal és presztízzsel rendelkező ajándékbolt Budán, minőségi design termékekkel, ékszerekkel és prémium fashion kiegészítőkkel (pénztárcák, töltőtollak, órák, stb.). Korábban is volt online jelenléte, de néhány éves elmaradásban volt a design és a kommunikáció tekintetében.

Miért keresett meg?

2020 elejére elkészült egy webáruháza, amely sajnos több sebből vérzett, és részben ezáltal kb. nullával egyenlő forgalma volt. Az ügyfelünk tapasztalt kereskedő, de az online marketingben saját bevallása szerint kevésbé volt jártas, így rengeteg tanácsadást is kért.

Mit kapott?

Először a meglévő webshop forgalmát növeltük meg fizetett Google és Facebook hirdetésekkel. Majd felújítottuk a webáruházat és rendbe tettük a SEO alapokat.
A karácsonyi időszakban csináltunk egy intenzív kampányt, minden nap más ajánlattal, amelyek a weboldalon megjelenő mesék (blogposztok) formájában jelentek meg, és a közösségi média csatornákon (Instagram, Google My Business, Facebook) is promóciót kaptak.

Mit értünk el?

2020-at a világban a Covid-19 okozta nehézségek jellemezték. Rengeteg újratervezésre, alkalmazkodásra volt szükség menet közben azért, hogy az “azonnali” bevételi lehetőségeket is megteremtsük az offline bolt és a webáruház számára. Mindeközben a későbbi, kiegyensúlyozott növekedést kellett megalapozni az új webshoppal és az ahhoz tartozó marketing rendszer kivitelezésével.

Mik a tervek?

Az ügyfelünk kapott annyi támogatást, oktatást, amellyel a tartalommarketinget és a közösségi média kommunikációt már saját maga is el tudja végezni, ráadásul a prémium termékvonalhoz illő, jó minőségben.
2021-ben megújítjuk a brand-et és adunk hozzá egy hosszabb távú poszt stratégiát, amellyel a tartalmi SEO oldaláról is megerősítjük az online jelenlétet.

Elérhetőség

Weboldal megtekintése

gárdos-esettanulmány
+36 20 351 1608
info@anima-labor.hu
7624 Pécs, Ferencesek u. 14.

ÍRJ NEKÜNK!

2 + 6 =