Az ügyfélről
A Cellarius Kft. egy pécsi telephelyű borászati laboratóriumból nőtte ki magát európai szintű kereskedelmi céggé. Szolgáltatásaikban és az általuk forgalmazott termékek által is a legmagasabb minőséget képviselik. A pincék légminőségének javítása kapcsán került kapcsolatba a kivételes innovációkat egyesítő, Nasa által fejlesztett, prémium minőségű légtisztító rendszerrel.
Miért keresett meg?
Az Airocide légtisztító berendezések magyarországi és külföldi B2B és B2C kereskedésének elősegítésével.
Mit kapott?
Nehéz röviden összefoglalni. Felújítottuk a meglévő weboldalt, és SEO szempontok szerint létrehoztunk egy új, a termék minőségét kifejező webshopot. Profi fotózásra, marketing szövegírásra, és a szerteágazó célcsoportoknak szóló, szegmentált kommunikációra alapuló B2B és B2C marketing kommunikációs rendszert.
Mit értünk el?
Bevezettünk Magyarországon egy teljesen ismeretlen terméket. Felépítettünk egy olyan marketing-rendszert, amelyet az ügyfelünk Európa más országaiban is sablonként tud használni, és a helyi adottságokra adoptálva sikeresen tudja forgalmazni a termékét.
Mik a tervek?
A termék sokféle célcsoportjából adódóan rengeteg tartalommarketing tevékenység adódik. E sorok írásakor, 2021 elején is új kampányokat tervezünk és zajlik azok kivitelezése.
Új csatornák (YouTube és LinkedIn) bevezetését is elkezdtük.
Az elmúlt egy év tapasztalatai alapján a weboldal is fel szeretnénk újítani. Sokat tanultunk a piacról és a termékről, ezért ez nagyon indokolttá vált.
Mindezek mellett a kapcsolatunk az ügyféllel szintet is lépett: kereskedelmi partnerré is válunk.