Online marketing - Anima Labor
Ft(0 items )

No products in the cart.

+36 20 351 1608

A PIACKUTATÁSTÓL A KAMPÁNYELEMZÉSIG

Milyen a jó online marketing?

Legyen célratörő, a megfelelő csatornákon történjen és nem utolsó sorban: legyen hiteles.

Milyen elemei vannak?

Piackutatás, célok meghatározása

Piackutatási tevékenységünket akkor érdemes megrendelni, ha

  • új terméket, szolgáltatást szeretnél bevezetni vagy éppen a meglévőkön szeretnél változtatni;
  • ha szeretnél többet tudni a fogyasztóidról annak érdekében, hogy termékedet, szolgáltatásodat – vagy az azt népszerűsítő reklámot – jobban tudd pozicionálni;
  • ha fogyasztóid, ügyfeleid elégedettsége érdekel;
  • ha egy meghatározott célcsoport értékei, attitűdjei vagy éppen elvárásai érdekelnek.

 

A piackutatás során alkalmazott eszköztárunk: fókuszcsoportos vizsgálatok, mély és strukturált interjúk, kísért interjúk, mystery shopping, kérdőíves adatfelvétel, on-line felmérések, adatbányászat, desk research, adatok másodelemzése.
Kutatónk a vizsgálat első lépésétől, azaz a kutatási kérdés megfogalmazásától egészen az adatok értelmezéséig végigkíséri a folyamatot.

Stratégia kidolgozása

A célok megfogalmazása után kidolgozzuk a marketing stratégiát és elemezzük a lehetőségeket. A cél határozza meg az eszközt is, azaz itt alakítjuk ki, hogy konkrétan milyen csatornákon, mikor és milyen intenzitással történjen a terméked vagy szolgáltatásod promóciója.

Marketingcsatornák tartalmának létrehozása

Keresőoptimalizáció (SEO)

A keresőoptimalizáció gyorsan változó világában igyekszünk folyamatosan naprakészek lenni, és ezt a gyakorlatban is alkalmazni.

Weboldal optimalizálása

A szöveges tartalomtól függően a weboldal optimalizálásával a legjobb kulcsszavakra erősítjük meg az oldalaid relevanciáját.

Linképítés

A linképítési eljárásunk a szabványoknak megfelelő, és a lehető legjobb minőségű természetes linkeket használja a weboldalad tartalmától függően.

Tartalommarketing

A tartalommarketing hatása a célközönséged elérésében, a márkád építésében és az egyéni hangnem és üzenet közvetítésében rejlik.

Fizetett keresőmarketing (PPC/SEM)

A SEO tudást alapul véve egyéni stratégiát alakítunk ki a weboldalad számára, hogy a PPC kampányod a lehető legnagyobb hatást érje el.

És a többiek…

Sok egyéb olyan lehetőséget sorolhatnánk még fel, amelyekben otthonosan mozgunk az email-marketingtől az A/B tesztelésig. Az elképzeléseidhez mindezeket figyelembe vesszük, és a vállalkozásod számára leginkább kedvező mixet fogjuk “kikeverni”.

A kutatási eredmények elemzése során arra törekszünk, hogy a folyamat végén tömören, a későbbi felhasználhatóságot szem előtt tartva ismertessük tapasztalatainkat és javaslatainkat. Veled együtt közösen értékeljük az eredményeket, lehetőséget biztosítva a felmerült kérdések személyes megválaszolására. Csak az igényelt kiegészítések, fejlesztések után kerül sor az elemzés tapasztalatait összefoglaló dokumentumok átadására, és tartalmuk megvalósítására.

Készen állsz a hosszú távú növekedésre?